تفاهم‌نامه مدیریت مصرف بهینه در شرکت آب منطقه‌ای قزوین و سازمان بسیج کارکنان

شرکت آب منطقه‌ای قزوین و سازمان بسیج کارکنان استان در زمینه مدیریت مصرف آب تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ تفاهم‌نامه اجرای کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در خصوص مصرف بهینه آب بین شرکت آب منطقه‌ای قزوین و سازمان بسیج ادارات استان در نشستی با حضور مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه‌ای قزوین و مسئول سازمان بسیج کارکنان و ادارات استان و فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی، مبادله گردید.

شرکت آب منطقه‌ای قزوین منصور ستوده مدیرعامل این شرکت در این جلسه اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی یکی از گام‌های مؤثر و مهم در راستای ارتقای سواد آبی مردم و مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی است.

وی افزود: در همین راستا استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروی مردمی بسیج در دستور کار قرار گرفت و امروز خرسندیم که زمینه همکاری و همراهی این سازمان در جهت مصرف بهینه منابع آبی فراهم شده است.

ستوده با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده، تصریح کرد: هدف کلی این تفاهم‌نامه اجرای کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در خصوص مصرف بهینه آب بوده که این هدف با تولید محتوای مناسب در قالب کلیپ، موشن‌گرافی و پوستر و… و استفاده از فضاهای تبلیغاتی عمومی در سطح استان مانند بیلبوردها و فیکسچرها محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شناسایی و رصد مناطق دارای بحران آب و اطلاع‌رسانی به شرکت جهت انجام اقدامات مقتضی و همچنین همکاری در برگزاری میز خدمت باهدف شناسایی مشکلات و چالش‌های مردم در موضوعات مرتبط با منابع آبی استانی نیز از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به شمار می‌آید.

سرهنگ فیضی مسئول سازمان بسیج کارکنان و ادارات استان نیز در این نشست گفت: امروز مسئله آب یکی از مهم‌ترین موضوعات کشور بوده که نقش بسیار مهمی در معیشت و اقتصاد مردم دارد.

فرمانده سازمان بسیج ادارات استان عنوان داشت: تغییرات اقلیمی و خشکسالی‌های اخیر و افزایش میزان استفاده از منابع آبی سبب شده تا لزوم مدیریت مصرف و بهره‌وری در این حوزه بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

سرهنگ فیضی در پایان ابراز امیدواری کرد، این اقدام مشترک بتواند زمینه همراهی و مشارکت بیشتر مردم در زمینه استفاده بهینه از منابع آبی در استان را فراهم نماید.

انتهای پیام/