تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی روستای شیخ زنگی دیلم

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : مدیر امور آبفای شهرستان دیلم از تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی روستای شیخ زنگی این شهرستان خبر داد.
مهدی شولی نوسازی شبکه آبرسانی در شهرها و روستاهای این شهرستان را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم در توزیع عادلانه آب در شهرها و روستاها هدر رفت آب از شبکه‌های فرسوده است که بازسازی این شبکه‌ها مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیر امور آبفای دیلم با بیان اینکه نوسازی شبکه آبرسانی در شهرها و روستاها آغاز شده به اصلاح شبکه آبرسانی روستای شیخ زنگی پرداخت و تصریح کرد: در این راستا توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی در روستای شیخ زنگی دیلم به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با مشارکت مردم و دهیاری اجرا شده است.

وی عملیات توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی با هدف خارج سازی خطوط و شبکه های قدیمی و فرسوده از مدار توزیع را از جمله اقدامات انجام شده دانست و بیان کرد: به سبب فرسودگی شبکه و هدر رفت آب با مشارکت و همیاری مردم و همکاری رئیس شورای بخش مرکزی خرید لوله انجام شد و آبفای دیلم طرح تعویض شبکه را اجرا کرده است.

مدیر امور آبفای دیلم با بیان اینکه به علت فرسودگی و گرفتگی مستمر شبکه و ‌مشکلات آب در تابستان گذشته عملیات نوسازی و اصلاح شبکه در روستای شیخ زنگی انجام شده تصریح کرد: توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی شهرستان دیلم مطابق برنامه و به صورت مداوم با همکاری مردم همچنان ادامه دارد .

شولی همکاری مردم و دهیاری‌ها در نوسازی شبکه آبرسانی روستاها را ستود و اضافه کرد: همچنین ۴۱ فقره از انشعاب روستای یاد شده نوسازی و استاندارد سازی شده است.