تعویض و استانداردسازی ۸۰۰ متر شبکه فرسوده آب در روستای دهلق

معاون بهره‌برداري و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تعويض و استانداردسازي 800 متر شبکه فرسوده آب با اقطار نامتعارف در راستاي جلوگيري از افت فشار و کاهش حوادث خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین و تامین آب با کیفیت و کمیت پایدار اقدام به اصلاح شبکه های فرسوده در روستاهای استان می کنیم گفت: بر همین اساس اصلاح شبکه فرسوده و استانداردسازی انشعاب مشترکین روستای دهلق شهرستان ملایر در دستور کار قرار گرفت.
نیکداد ادامه داد:به منظور خدمت رسانی به مشترکین ۸۰۰ متر شبکه فرسوده آب با اقطار نامتعارف که موجب افت فشار آب و تعداد حوادث شده بود بر اساس استانداردهای اجرای شبکه با لوله پلی اتیلن ۶۳ میلیمتر تعویض گردید.
وی با بیان اینکه هم راستا با مجموعه اقدامات انجام شده ۲۰ فقره انشعاب آب بسیار فرسوده و کاملا غیر استاندارد نیز اصلاح و استانداردسازی شد عنوان کرد: در اجرای این پروژه، تعداد قابل توجهی انشعاب آب غیر مجاز نیز مشخص و وفق آیین نامه عملیاتی شرکت در خصوص آنها اقدام شد.
وی در نهایت با بیان اینکه پروژه مذکور از محل منابع عمرانی تامین اعتبار شد،خاطرنشان کرد:این پروژه با صرف ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به طور کامل اجرایی شد.