در قالب اقدام فراگیر در سراسراستان  اجرا می شود؛

تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق استان اردبیل  با رویکرد رفع کانون های خطر و ایمن سازی شبکه ها

اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق با رویکرد رفع کانون های خطر و ایمن سازی شبکه های استان اردبیل  اجرایی می شود.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان با اعلام این خبر گفت: این اقدام  از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی شده و توسط کلیه شرکتهای توزیع برق کشور عملیاتی می شود و امروز  چهارشنبه چهارم اسفند ماه انجام می شود .
ناصر عبدالهیان  افزود: قبل از این اقدام فراگیر با برگزاری جلسات ، کانونهای خطر شناسایی و مشخص شدند و سناریوی این اقدام برای مدیریت توزیع برق هر شهرستان در سطح استان اردبیل طرح ریزی شد .
وی افزود : امروز چهارشنبه۴ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور، برنامه های پیش بینی شده ، توسط ۱۴۹ نفر در قالب ۴۹  ‌اکیپ عملیاتی و با استفاده از ۷۰ خودروی سبک و سنگین در سطح استان اردبیـل توسط همکاران و پیمانکاران این شرکت به اجرا درخواهد آمد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان هدف از این  اقدام را  ایمن سازی محیط برای شهروندان و هم استانی های عزیز عنوان نمود و از هم استانی های عزیز درخواست کرد هرگونه اتفاقات شبکه را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من گزارش نمایند .