تعمیرات اساسی یک دستگاه الکتروپمپ طبقاتی به توان ۱۷۰ کیلوولت نیروگاه سد شهید عباسپور

مدیر تعمیر و نگهداری کارگاه پمپ و دیزل ژنراتور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی یک دستگاه الکتروپمپ طبقاتی به توان ۱۷۰ کیلوولت نیروگاه سد شهید عباسپور توسط نیروهای متخصص این شرکت در کارگاه مرکزی تعمیرات پمپ و دیزل ژنراتور خبر داد. به گزارش شبکه خبری سازمان […]

مدیر تعمیر و نگهداری کارگاه پمپ و دیزل ژنراتور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی یک دستگاه الکتروپمپ طبقاتی به توان ۱۷۰ کیلوولت نیروگاه سد شهید عباسپور توسط نیروهای متخصص این شرکت در کارگاه مرکزی تعمیرات پمپ و دیزل ژنراتور خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب وبرق خوزستان ” ابراهیم کاهکش” با اعلام این خبر اظهار داشت : پس از انتقال الکتروپمپ طبقاتی ۱۷۰ کیلوولت از نوع چاهی که سال ها بدون استفاده در این نیروگاه بود با انتقال به کارگاه مرکزی پمپ و دیزل ژنراتور شرکت تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان،پس از عملیات دمونتاژ ، تعمیرات اساسی آن انجام شد .

وی افزود : پس از بررسی های به عمل آمده و خرید متریال لازم ، عملیات مونتاژ شامل : تعویض سیم پیچ ، تهیه قطعات مکانیکی جدید ، بالانس محور پمپ و رتو با موفقیت انجام گردید .

کاهکش در ادامه افزود : پس از انجام عملیات،این الکتروپمپ طبقاتی در محل نصب و پس از تست، تحویل و وارد چرخه تولید و انتقال آب شرب در منطقه گردید .

گفتنی است، کارگاه مرکزی تعمیرات الکتروپمپ و دیزل ژنراتور شرکت تعمیرات ، با بهره گیری از کارکنان متخصص و مجرب توانایی ارائه خدمات تعمیراتی ، سرویس و نگهداری انواع الکتروپمپ ها و همچنین طراحی ، تهیه ، نصب و راه اندازی سیستم های انتقال آب را در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های تابعه تا توان ۵۰۰ کیلو وات دارا می باشد.