تعمیرات کندانسورهای سیستم تهویه سد و نیروگاه مسجدسلیمان انجام شد

مدیر کارگاه پمپ و الکتروموتور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی ۱۰ دستگاه کندانسور مربوط به سد و نیروگاه مسجدسلیمان توسط نیروهای متخصص این شرکت در کارگاه مرکزی تعمیرات پمپ و دیزل ژنراتور خبر داد.

به گزارش برقآب ” محمد چراغی” با اعلام این خبر اظهار داشت : پس از انتقال کندانسورهای سیستم تهویه به کارگاه مرکزی پمپ و دیزل ژنراتور شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان عملیات دمونتاژ ، تست و تعمیرات اساسی آن انجام شد .

وی افزود : پس از انجام عملیات دمونتاژ با بررسی و تست های اولیه به عمل آمده و مشاهده نواقص، فعالیت های انجام شده شامل : تمیزکاری اولیه ، ساخت ساپورت نگهدارنده جهت تست،تامین اتصالات و رفع نقص کندانسورها انجام و تست های نهایی در استپ های مختلف با موفقیت انجام گردید.

چراغی خاطر نشان کرد : پس از انجام تست های نهایی ، عملیات تمیزکاری و رنگ آمیزی بر روی ۸ کندانسور تعمیر شده انجام و تعداد دو دستگاه کندانسور به علت نشتی بیش از حد استاندارد از رده خارج شدند و هشت کندانسور تعمیر شده جهت بهره برداری در اختیار کارفرما قرار گرفت. گفتنی است، کارگاه مرکزی تعمیرات الکتروپمپ و دیزل ژنراتور شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان ، با بهره گیری از کارکنان متخصص و مجرب، توانایی ارائه خدمات تعمیراتی ، سرویس و نگهداری انواع الکتروپمپ ها و همچنین طراحی ، تهیه ، نصب و راه اندازی سیستم های انتقال آب را در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های تابعه تا توان ۵۰۰ کیلو وات دارا می باشد.