تعرفه جدید آب بهای مشترکین اقامتگاه غیر دائم

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان از محاسبه و دریافت آب بهای انشعابات اقامتگاه های غیر دائم بر اساس دستور العمل جدید سال ۱۴۰۰ خبر داد. محمد حسین خامه چیان‌ با بیان اینکه انشعابات خانگی که سکونت دائمی ندارند اقامتگاه غیر دائم یا اقامتگاه خانگی نامیده و شناسایی می شوند تاکید […]

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان از محاسبه و دریافت آب بهای انشعابات اقامتگاه های غیر دائم بر اساس دستور العمل جدید سال ۱۴۰۰ خبر داد.

محمد حسین خامه چیان‌ با بیان اینکه انشعابات خانگی که سکونت دائمی ندارند اقامتگاه غیر دائم یا اقامتگاه خانگی نامیده و شناسایی می شوند تاکید کرد: از سال ۹۴ این تعرفه برای اقامتگاه های غیر دائم اعمال و برای کل مصارف با نرخ یکسان بود ولیکن در حال حاضر ، مصارف تا ۷ متر مکعب در ماه بر اساس تعرفه اقامتگاه غیر دائم و مصرف بیش از ۷ متر مکعب در ماه با نرخ آب آزاد محاسبه میگردد.

وی افزود: تا قبل از سال ۱۳۹۴ ، آب بهای اقامتگاه های غیر دائمی مانند ویلا،باغ ویلا،خانه باغ که برای اقامت موقتی و محل غیر کار افراد بود با تعرفه خانگی محاسبه و دریافت می شد. ولیکن به جهت مدیریت مصرف و کاهش مصارف آب شرب ، تعرفه اقامتگاه غیر دائم ابلاغ گردید

خامه چیان شرط احراز اقامتگاه دائم یا تعرفه خانگی را سکونت دائم در ملک ، میانگین مصارف آب و گاز و برق در کل سال ، تحقیقات محلی ، استعلام از بخشداری ، دهداری و معتمدین محل و دریافت تعهد محضری عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به بحران شدید منابع آبی در منطقه اقامتگاههایی که دارای باغ و درخت و استخر هستند و با آب شرب شهری آبیاری می شوند ، از سایر منابع آبی در این خصوص استفاده نمایند.