تعدیل مصارف برق ساختمان های اداری استان سمنان

هفتمین اقدام فراگیر با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارات به میزان ۵۰ درصد و اطمینان از تعدیل مصرف برق ساختمان های اداری استان سمنان در تعطیلات به اجرا درآمد. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این خبر گفت: این رزمایش به صورت همزمان و در سراسر ایران، از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی […]

هفتمین اقدام فراگیر با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارات به میزان ۵۰ درصد و اطمینان از تعدیل مصرف برق ساختمان های اداری استان سمنان در تعطیلات به اجرا درآمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این خبر گفت: این رزمایش به صورت همزمان و در سراسر ایران، از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی گردیده و در تعطیلات چند روز گذشته اجرایی شده است.

سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که مقابله با دستگاه های رمز ارز غیرمجاز، از دیگر محورهای این اقدام فراگیر به شمار می رود افزود: در این رزمایش، ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز توسط نیروهای عملیاتی این شرکت شناسایی و جمع آوری شد.

وی یادآور شد: از طریق کنتورهای فهام، مصرف برق ساختمان های اداری در مرکز پایش شرکت توزیع برق استان به صورت لحظه ای رصد و مدیریت گردیده و به تعداد محدودی از دستگاه های اجرایی که پس از ساعت کاری اداری، کاهش مصرف انرژی نداشته اند، تذکر لازم ارائه شد.

وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل های موجود، دستگاه های اجرایی می بایست در طی ماه های گرم سال، نسبت به کاهش ۵۰ درصدی الگوی مصرف در ساعات کاری و همچنین کاهش ۹۰ درصدی مصرف برق پس از وقت اداری، اقدام لازم به عمل آورند.

موسوی زاده خاطرنشان ساخت: ۱۶ اکیپ اتفاقات برق، پنج گروه تست و بازرسی لوازم اندازه گیری و ۱۶ نفر ناظران ایمنی و فنی به استعداد ۵۸ نفر، فعالیت های مورد اشاره این اقدام فراگیر و سراسری در استان را به انجام رساندند.