تصادف تریلر با ترانس برق یک کشته بر جای گذاشت

بنابر گفته محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، در جریان برخورد تریلر با ترانس برق در اطراف این شهر یک کشته به جای ماند.

به گزارش خبرگزاری برقاب به نقل از رکنا، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد یک دستگاه تریلر با ترانس برق حاشیه جاده در روستای تفیهان در اطراف کلانشهر شیراز یک کشته برجای گذاشت.

محمدهادی قانع جمعه در این باره گفت: به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز حادثه رانندگی در روستای تفیهان، حوالی جاده شیراز کوار، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ به همراه گروه امداد و نجات جاده ای با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۳ دقیقه بامداد جمعه یازدهم شهریور ماه خود را به محل حادثه رساندند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه تریلر ۲۲ هزار لیتری حمل آب، در حال حرکت بود که ناگهان با ترانس برق حاشیه جاده برخورد و به دلیل عدم کنترل خودرو پس از برخورد با دیواره یک باغ متوقف شد.

قانع با بیان اینکه شدت این حادثه به حدی بود که راننده ۴۵ ساله این خودرو به فضای بیرون پرتاب شده بود،گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، ضمن تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، پس از قطع جریان برق خودرو و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، از حوادث ثانویه جلوگیری کردند.