در شرکت توزیع برق خراسان رضوی

کارگروه بهره وری نگهداری و تعمیرات تشکیل شد

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر افزایش بهره وری در سال جدید و تاکید مدیر عامل شرکت در این خصوص، کارگروه بهره وری نگهداری و تعمیرات شبکه و تاسیسات در دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت تشکیل شد.

به گزارش برقآب، مدیر دفتر نظارت بر کارگروه بهره وری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر افزایش بهره وری در سال جدید و تاکید مدیر عامل شرکت در این خصوص، کارگروه بهره وری نگهداری و تعمیرات شبکه و تاسیسات در دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت تشکیل شد.

سید جواد رضائی افزود: یکی از اقدامات مهم در ادارات بهره برداری مدیریتهای برق شهرستانها، نگهداری و تعمیرات نت پیشگیرانه است که با وجود ایجاد زیرساختهای نرم افزاری در این حوزه، این مهم در شهرستانها به درستی اجرا نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به نگهداری و تعمیرات شبکه منجر به افزایش عملکرد خطوط و ناپایداری شبکه خواهد شد لذا باید با شفاف کردن توانمندیهای ادارات بهره برداری، شناسایی ظرفیتهای موجود، استفاده از توان و ظرفیت نیروها و ارتقای بهره وری، بخش پیشگیرانه را در شهرستانها بهتر از گذشته فعال کنیم.