تشریح وضعیت تولید و مصرف آب شرب در ۹۸ شهر و ۹۴۸ روستای اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت حضوریافت. به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، هاشم امینی باحضور در لوکیشن برنامه هشت بهشت به مدت ۱۵ دقیقه و به صورت زنده با بینندگان سیمای مرکز اصفهان سخن گفت. این برنامه که هرشب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۱۵ دقیقه از […]

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت حضوریافت.

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، هاشم امینی باحضور در لوکیشن برنامه هشت بهشت به مدت ۱۵ دقیقه و به صورت زنده با بینندگان سیمای مرکز اصفهان سخن گفت.

این برنامه که هرشب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه اصفهان پخش می شود به مدت سه شب از محل منزل تاریخی حاج رسولیها معروف به «سرای بدیع» در خیابان چهارباغ پایین اصفهان به روی آنتن رفت.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفتگوی زنده با «حمید مرادی» مجری برنامه هشت بهشت، به تشریح وضعیت تولید و مصرف آب شرب در ۹۸ شهر و ۹۴۸ روستای استان پرداخت و از شهروندان و روستائیان خواست در ماه های گرم سال، نسبت به مدیریت مصرف بهینه آب توجه ویژه ای داشته باشند.

اضافه می شود تولید برنامه های مشارکتی و حضور مدیران و کارشناسان صنعت آب و فاضلاب در برنامه های رادیو-تلویزیونی از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت آبفا و صداوسیمای مرکز اصفهان است که به تازگی به امضای مدیران ارشد هر دو سازمان رسید.