تشریح سیمای منابع آب شهرستان طارم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان جلسه ای با حضور”مصطفی طاهری”نماینده مردم شهرستانهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،”جواد تاراسی”رئیس سازمان جهادکشاورزی استان،”اسماعیل افشاری” مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به دعوت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان، با موضوع بررسی مشکلات کشاورزی شهرستان طارم و محوریت رودخانه قزل اوزن، برگزارگردید. […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان جلسه ای با حضور”مصطفی طاهری”نماینده مردم شهرستانهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،”جواد تاراسی”رئیس سازمان جهادکشاورزی استان،”اسماعیل افشاری” مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به دعوت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان، با موضوع بررسی مشکلات کشاورزی شهرستان طارم و محوریت رودخانه قزل اوزن، برگزارگردید.

در این جلسه، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با تشریح سیمای منابع آب شهرستان طارم و آخرین وضعیت رهاسازی آب از سد آیدوغموش، خواستار همکاری مستمر کشاورزان با مسئولین شهرستان جهت توزیع عادلانه آب شد.

افشاری با تاکید بر مدیریت یکپارچه آب ، راهکارهای کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت وزارت نیرو در راستای مدیریت یکپارچه منابع آب در حوزه سفید رود را تشریح نمود.

در ادامه این جلسه،رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز اولویت کنونی شهرستان طارم را عبور از شرایط خاص تابستان سالجاری و همکاری عموم برای حفظ سرمایه گذاری انجام شده از جمله باغات زیتون عنوان نمود.

در خاتمه،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با جمع بندی موضوعات مطروحه نسبت به پی گیری رفع موانع و اتخاذ راهکار مناسب برای مدیریت بهینه منابع موجود و شرایط حاکم در منطقه با محوریت فرمانداری طارم تاکید کرد و تصریح نمودکه برای رفع مشکلات از هیچ کوششی دریغ نکرده و به تشکل های صنفی قول مساعد داد تا پیگیر حل مشکلات و مسائل موجود در شهرستان طارم باشد.