تشدید برخورد با استفاده کنندگان دستگاه های رمز ارز غیرمجاز در اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برگزاری جلسه تجلیل از فعالان نیروی انتظامی استان در برخورد با دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز با حضور نمایندگان نیروهای نظامی و سازمان های صمت و ارتباطات و معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان خبر داد. حسین قدیمی در این جلسه اظهار داشت: طی بازرسی های صورت […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برگزاری جلسه تجلیل از فعالان نیروی انتظامی استان در برخورد با دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز با حضور نمایندگان نیروهای نظامی و سازمان های صمت و ارتباطات و معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان خبر داد.
حسین قدیمی در این جلسه اظهار داشت: طی بازرسی های صورت گرفته و برگزاری اقدام فراگیر با محوریت شناسایی برق های غیر مجاز در استان و طرح برخورد با استخراج رمز ارز غیر مجاز  ۱۴۷۴ دستگاه ماینر  در سطح استان کشف و جمع آوری شده است.
وی گفت: با توجه به اهمیت تامین انرژی برق مورد نیاز مردم و کمبود آن به علت گرمای بی سابقه هوا و کم شدن آب در سدهای نیروگاه آبی تامین برق کشور که در حال حاضر به مرز هشدار رسیده است و طی دستورالعمل های دریافتی از وزارت نیرو، فعالیت تمامی مراکز استخراج رمز ارزها ممنوع بوده و با خاطیان این امر برخورد خواهد شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری همه ی نهادهای ذیربط در جهت برخورد همه جانبه با این موضوع گفت: پلیس امنیت اقتصادی همچون گذشته کمک رسان مجموعه صنعت برق در کشف و برخورد با مراکز استخراج ماینرها بوده و با افرادی که به صورت غیرقانونی این فعالیت را در استان انجام می دهند برخورد و اموال مکشوفه را مطابق قانون ضبط خواهد کرد.
قدیمی افزود: اطلاعات مشترکانی که از طریق داده کاوی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل مشکوک به استخراج رمز ارز یا برق غیرمجاز هستند توسط پلیس امنیت اقتصادی رصد می شود.
در پایان جلسه از تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی استان که در برخورد با دستگاه های استخراج رمز ارز تلاش فراوانی انجام داده بودند با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.