تسریع تامین اعتبار پروژه تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی دفتر محمد رشیدی، صبح روز (۲۹ شهریور ماه) رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو دیدار و در خصوص مشکلات آب و فاضلاب و برق در حوزه انتخابیه کرمانشاه بحث و گفت و گو کرد. عضو […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی دفتر محمد رشیدی، صبح روز (۲۹ شهریور ماه) رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو دیدار و در خصوص مشکلات آب و فاضلاب و برق در حوزه انتخابیه کرمانشاه بحث و گفت و گو کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس در این نشست با اشاره به ظرفیت نیروگاهی استان اظهار کرد: موضوع صادرات برق به کشور عراق باید مورد توجه وزارت نیرو قرار گیرد و در این میان بهره گیری از ظرفیت نیروگاهی استان باید لحاظ شود.

رشیدی در ادامه با اشاره به مشکلات فاضلاب کرمانشاه، گفت: تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه بعنوان نهمین کلانشهر کشور فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشته و هنوز راه اندازی نشده است و ۷۰ درصد باقی مانده از پروژه نیازمند تأمین و تخصیص اعتبار است.

استفاده از فاضلاب و پساب شهری برای نیروگاه موضوع دیگری بود که نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو به آن اشاره و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع شد.

عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع برق کرمانشاه، خواستار اصلاح و تأمین آن شد تا از هدررفت انرژی جلوگیری شود.

در پایان این نشست، وزیر نیرو دستورات لازم درخصوص موارد مطرح شده را صادر کرد.