تست مولد بیمارستان ها و مراکز درمانی کرونایی اردبیل

به گزارش برقآب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل روز جمعه ۲۲ مرداد ماه  از اعزام اکیپ های بازدید جهت تست مولد بیمارستان ها و مراکز درمانی کرونایی استان خبر داد. حسین قدیمی با بیان این که با توجه به آغاز موج پنجم شیوع بیماری کرونا و همزمانی با فصل گرما، تامین برق مراکز […]

به گزارش برقآب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل روز جمعه ۲۲ مرداد ماه  از اعزام اکیپ های بازدید جهت تست مولد بیمارستان ها و مراکز درمانی کرونایی استان خبر داد.

حسین قدیمی با بیان این که با توجه به آغاز موج پنجم شیوع بیماری کرونا و همزمانی با فصل گرما، تامین برق مراکز درمانی، اهمیتی دوچندان پیدا کرده است گفت: تمامی بیمارستان ها و بویژه مراکز درمانی بیماران کرونایی باید مجهز به مولدهای اضطراری بوده و برای کار مداوم این مولدها برای حداقل ۲۴ ساعت سوخت کافی داشته باشند تا خدمت رسانی به بیماران دچار مشکل نشود .
وی با بیان اینکه این شرکت با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان است، ادامه داد: تأمین برق مراکز درمانی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است و تاکنون قطع برق بیمارستان ها در اولویت خاموشی این شرکت نبوده است و برنامه های خاموشی برق طبق سهمیه شرکت توانیر که به صورت روزانه اعلام می شود، برنامه ریزی و اجرا می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه شرایط سال جاری در حوزه انرژی بسیار حساس است، اظهار داشت: شهروندان برای مطلع شدن از وضعیت قطعی برق، می‌توانند جدول روزانه خاموشی‌های احتمالی برق استان را در سایت شرکت به آدرس www.aped.ir مشاهده نمایند.