تزریق دوز دوم واکسن کرونا به کارکنان نیروگاه مشهد

مهندس مغمومی ، از تزریق دوز دوم واکسن کرونا به کارکنان نیروگاه خبر داد و گفت: با گذشت یک ماه از تزریق دوز اول واکسیناسیون کرونا، واکسیناسیون دوز دوم برای کارکنانی که نوبت تزریق آنها مطابق شیوه نامه‌های بهداشتی فرارسیده است، انجام شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، مهندس یاشار مغمومی […]

مهندس مغمومی ، از تزریق دوز دوم واکسن کرونا به کارکنان نیروگاه خبر داد و گفت: با گذشت یک ماه از تزریق دوز اول واکسیناسیون کرونا، واکسیناسیون دوز دوم برای کارکنانی که نوبت تزریق آنها مطابق شیوه نامه‌های بهداشتی فرارسیده است، انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، مهندس یاشار مغمومی در این رابطه گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و با دستور و تأکید مدیر عامل شرکت، ستاد مقابله با کرونا با هدف انجام اقدامات حمایتی، فرهنگی، آموزشی و توجه به سلامت کارکنان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در کمیته ایمنی واحدهای مرتبط با کارکنان و سلامت آنان، اقدامات گسترده ای برای مهار و کنترل این بیماری انجام دادند که می‌توان به اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، توزیع اقلام بهداشتی از قبیل محلول ضدعفونی کننده و ماسک، گندزدایی و ضد عفونی اماکن عمومی، بخش‌های اداری و فنی، تب سنجی روزانه از کارکنان و ارایه مشاوره پزشکی از پزشک نیروگاه و اقدامات نظارتی و حمایتی اشاره کرد.

مغمومی با اشاره به آغاز فصل تعمیرات در نیروگاه مشهد و حضور پیمانکاران و کارگران متعدد در این دوره از تعمیرات افزود: اجرای طرح واکسیناسیون به منزله صیانت کامل و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست و رعایت این دستورالعمل ها توسط کلیه کارکنان نیروگاه و پیمانکاران بسیار ضروری خواهد بود.

مهندس مغمومی در پایان گفت؛ انجام مرحله دوم واکسیناسیون برای تمامی کارکنان شرایط تزریق خواهد بود، ودر محل واحد ایمنی ،در دو روز متوالی ۱۷و ۱۸ مهر ماه انجام خواهد شد، همچنین واکسن های که تزریق خواهد شد واکسن های سینوفارم و برکت است.