ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین رسالت ما درحال حاضر می باشد

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت ارزش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از ایثار و شهادت نیست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین محمد مرادی مشاورز وزیر نیرو در امور ایثارگران در جلسه ای که با حضور مدیران ارشد و مسئولین امور ایثارگران و خانواده شهدا معزز صنعت آب و برق استان قزوین برگزار گردید، اظهار داشت: شهداء و خانواده بزرگوار آنها چراغ حیات ما هستند و از آنجایی که آنها در مسیر نواب قدم برداشته اند می توانند الگویی برای همه ما در مسیر هدایت باشند.
وی افزود: خواسته خانواده شهداء عمدتاً خواسته های عمومی بوده و دغدغه آنها دغدغه مردم می باشد چرا که آنها همواره بدنبال آن هستند تا گره ای از مشکلات مردم باز نمایند.
مشاور وزیر نیرو در امرو ایثارگران ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از ایثار و شهادت نیست و این بدان معنی است که ما می توانیم هم در مسیر خدمت باشیم و هم با یاد و خاطره شهدا اجر بزرگی نصیب ما گردد.
محمد مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این پست و مقام ها در نزد ما امانت هستند و هیچکدام آنها ماندنی نیست لذا ما وظیفه داریم که از هر فرصتی برای شناسایی مشکلات مردم و رفع آنها استفاده نماییم. وزارت نیرو نیز در همین راستا بدنبال ایجاد آب و برق پایدار در کشور می باشد که این همان راه شهداء، یعنی خدمت به مردم است.
وی اضافه کرد: یکی از مظلومیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن است که گزارش خوب و جامعی در زمینه عملکرد و اقدامات به مردم ارائه نمیشود و این باعث می گردد تا دشمن از این فرصت استفاده کرده و ضعف ها را به نفع منافع خود بزرگنمایی کند و دست به تخریب دستاوردهای و خدمات کشور بزند.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در پایان بیان نمود: بزرگترین رسالت ما در حال حاضر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما باید مبلغ شهداء باشیم و در همین راستا نیز توصیه داشت که کتاب زندگی نامه و خاطرات شهدا صنعت آب و برق استان قزوین تهیه و چاپ شود.
مهندس ملکی رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تصریح کرد: صنعت آب و برق استان قزوین ۹ شهید به کشور عزیزمان هدیه داده همچنین ۲۷ رزمنده، ۴ آزاده، ۹ جانباز به همراه ۶۲ فرزند جانباز، ۲۶ فرزند شهید، ۵۹ فرزند رزمنده، ۶ برادر شهید و ۱ همسر رزمنده نیز در صنعت آب و برق استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.
مهندس ملکی در پایان ابراز امیدواری نمود که با تلاش مدیران صنعت آب و برق در استان بتوانم هرچه بیشتر در خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران موفق تر از قبل عمل کرده و بتوانیم یاد و خاطره آن عزیزان را همیشه زنده نگاه داریم.
همسر شهید طاهرخانی یکی از شهداء شرکت آب منطقه ای قزوین نیز در این جلسه گفت: ما از مسئولین و مدیران انتظار داریم تا صادقانه به مردم خدمت کنند و این همان مسیر شهدا است.
شایان ذکر است در پایان این جلسه با اهدا شاخه گل و لوح سپاس و هدایایی ناقابل از خانواده شهداء شاخص صنعت آب و برق در استان قزوین تقدیر و تشکر بعمل آمد. همچنین در ادامه با کاشت درختی به عنوان یادمان شهداء شرکت آب منطقه ای قزوین یاد و خاطر آنها گرامی داشته شد.