مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب لرستان خبر داد:

تحویل ۳۶۰۰کیسه آب بسته بندی واعزام ۴تانکر آبرسان به مناطق سیل زده

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی آب وفاضلاب استان لرستان مدیرعامل این شرکت گفت : ۳۶۰۰ کیسه آب شرب بسته بندی شده یک لیتری جهت کمک به سیل زدگان شهرستان الیگودرزتحویل جمعیت هلال احمر گردید .

وی افزود : با توجه به بحران به وجود آمده در روستاهای  شهرستان امور آب و فاضلاب شهرستان الیگودرز آماده خدمات رسانی و اعزام اکیپ های عملیاتی در روستاهای دارای تنش و بحران الیگودرز می باشد .

حمیدرضاکرم وند همچنین از اعزام ۲ دستگاه تانکر آبرسان به استان اصفهان و همچنین ۲ دستگاه تانکر آبرسان به همراه یک اکیپ اتفاقات و یک دستگاه پمپsp و یک دستگاه پمپ بنزینی به استان یزد به منظور مشارکت در حل مشکلات سیلاب اخیر در این ۲ استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان  از آمادگی بیش از “۱۰۰ اکیپ اتفاقات آب و فاضلاب” در سطح  استان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی های جاری سامانه مانسون خبر داد و بیان کرد:تمامی تجهیزات وامکانات به همراه اکیپ‌های امدادی در تمامی شهرستان های استان درحالت آماده باش کامل قرار دارند.

درپایان کرم وندخاطرنشان کرد:تجربه موفق  رفع مشکلات ناشی از سیل وحوداث گذشته ما را در مقابله باحوداث احتمالی درشرایط مناسبی قرار داده و تلاش کرده ایم تاب آوری تاسیسات خودرا در بالاترین حد ممکن نگه داریم.