مدیر امورخدمات فنی شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

تجهیز و یکسان سازی خودروهای اتفاقات و عملیات برق

مدیر دفتر خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تجهیز و یکسان سازی خودرو اتفاقات و عملیات برق شهرستان خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان فارس؛ مدیر دفتر خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تجهیز و یکسان سازی خودرو اتفاقات و عملیات مدیریت های برق شهرستان خبر داد. مهدی شفیعیان با اشاره به یکسان سازی و تجهیز ۳۰ دستگاه خودرو عملیات مدیریت های برق شهرستان ها افزود: تجهیز این تعداد خودرو با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال صورت پذیرفته است. وی، به روز و مدرن بودن خودروهای اتفاقات به همراه تجهیزات پرسنل شرکت را برای حضور به موقع و انجام درست عملیات ضروری دانست و افزود: درهمین راستا این خودروها پس از آماده سازی و پیاده سازی نظام مدیریت آراستگی(۵s) به شهرستان های استان تحویل داده شد.

وی اجرای نظام آراستگی (۵s) در این خودروها را امری ضروری خواند و بیان داشت: به این ترتیب دسترسی به تمامی ابزار آلات در کمترین زمان ممکن جهت تسریع در ارائه خدمات با کیفیت در زمان انجام عملیات و به ویژه وقوع بحران ها میسر خواهدبود.

مدیر دفتر خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه افزود: اتاق ابزار ساخته شده برای این خودروها مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز در واحد عملیات و اتفاقات ۱۲۱ می باشد و همچنین امکان جانمایی تمامی اقلام و ابزار مورد نیاز پیش بینی گردیده است.

شفیعیان، همچنین به مجهز شدن این خودروها به برج های نوری با نور مناسب و ایده آل جهت عملیات مدیریت بحران اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود با تامین هرچه بیشتر تجهیزات و امکانات و تجهیز و یکسان سازی خودروهای اتفاقات و عملیات برق خدمت رسانی به مشترکان برق در سراسر استان درکمترین زمان صورت پذیرد.