تجلیل مدیران آبفای قم از خانواده شهدا و جانبازان

مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور در منازل یکی از شهدای مدافع حرم و یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، از ایثار و فداکاری این عزیزان تجلیل کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور […]

مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور در منازل یکی از شهدای مدافع حرم و یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، از ایثار و فداکاری این عزیزان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور در منزل شهید سید مهدی علوی از شهدای مدافع حرم گردان فاطمیون با خانواده آن شهید دیدار و گفتگو کرد.

مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با حضور در منزل تقی اکبری از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با وی دیدار کردند.

دکتر صادق پور در این دیدارها ضمن تکریم مقام شامخ شهدا و جانبازان، به تجلیل از شهدای مدافع حرم پرداخت و یادآور شد: شهدای مدافع گفت: این شهیدان عزیز نقش برجسته و غیرقابل‌انکاری در حفظ امنیت و عزت کشور ایفا کردند.

وی تأکید کرد: ما باید قدردان جان‌نثاری این مدافعان انقلاب و ولایت و خانواده‌های گران‌قدر آنان باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی تأکید و خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران دِین بزرگی بر گردن انقلاب و کشور دارند و ما باید در هر فرصتی از فداکاری‌های این عزیزان تجلیل کنیم.

مدیرعامل و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم سپس با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر قم، ضمن ادای احترام به مقام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، مزار شهدا را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.