تجلیل سازمان بسیج رسانه ازرییس هیئت مدیره و  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از غلامرضا حشمتی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان به پاس همراهی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در متن لوح اهدایی از سوی سرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده امام سپاه صادق ( ع)  استان خطاب به غلامرضا حشمتی آمده است: اصحاب خبر و رسانه، طلایه داران آگاهی بخشی و جهادگران عرصه اطلاع رسانی اند؛ از خودگذشتگانی که با ترویج و ارائه فرهنگ و اندیشه اصیل و غنی اسلامی و انقلابی، با برگزیدن نافذترین روش ها و بلیغ ترین زبان ها، در این  راه قدسی و الهی طی طریق می‌کنند و با سعی تمام می کوشند تا فرهنگ پیش برنده و پیروزی بخش ایثار و مقاومت را در سایه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و میراث گرانقدر آنان نشر داده و در راستای تربیت و تعالی جامعه اسلامی گام بردارند.

بدین وسیله با ابراز مباهات از همراهی تان در اجرای باشکوه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، از مشارکت تان تقدیر و تشکر نموده، آرزومند توفیقات بیشتر و نقش آفرینی  درخشان و الهام بخش شما در تمامی ساحات خدمت و مجاهدت هستیم و صحت و عافیت، زیر سایه لطف پروردگار و نگاه پرمهر حضرت ولی الله الاعظم (عج) را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت داریم.

امید است عمل به وصایای امام راحل (ره) و رهنمودهای گران سنگ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در تمامی عرصه های تلاش برای پیروزی اسلام عزیز و مکتب اهل بیت طاهرین (ع) را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

 

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه و بویژه تمرکز به نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق در سال های اخیر با جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر مشارکت و همراهی تنگاتنگ داشته است.

شایان ذکر است در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر از خبرنگاران برتر و بویژه خبرنگاران فعال در ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق تجلیل شد.