تجلیل استاندار آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان

پس از کسب مقام سوم در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در مجموع «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوحی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تقدیر کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی براساس ارزیابی ستاد جشنواره شهید رجایی […]

پس از کسب مقام سوم در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در مجموع «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوحی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تقدیر کرد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی براساس ارزیابی ستاد جشنواره شهید رجایی سال ۹۹، موفق به کسب مقام سوم در مجموع «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد و از سوی محمدمهدی شهریاری، استاندار و ناصر حضرتی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غبی مورد تقدیر قرار گرفت.
در متن این لوح تقدیر آمده است:
جناب آقای حسن‌بکلو
مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی
«سنجش کارآمدی اداری و بالندگی نظام اداری به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی در برنامه‌های توسعه ضرورتی اجتناب‌پذیر است که هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت می‌گیرد.
در همین راستا به استناد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و براساس نتایج حاصله از ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرائی استان، آن دستگاه در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی حائز رتبه سوم شده است، بدین‌وسیله از همت و تلاش مجدانه اقدامات موثر جنابعالی و مجموعه همکاران به شایستگی تقدیر می‌شود.
امید است همواره با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی نظام اداری و برنامه‌های راهبردی مندرج در برنامه جامع تحول اداری، شاهد بهبود ارتقاء عملکرد و توفیقات روزافزون در مسیر تحقق اهداف توسعه آذربایجان غربی و خدمت خالصانه و بدون منت به مردم شریف استان باشیم.»