تجلیل از کارکنان روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

جلسه بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیرعامل ،معاونین و کارکنان دفتر روابط عمومی و رابطین روابط عمومی در واحدهای تابعه شرکت در محل سالن جلسات ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزارشد. سرپرست دفتر روابط عمومی  با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در عصر کنونی ،تصریح کرد: روز جهانی ارتباطات […]

جلسه بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیرعامل ،معاونین و کارکنان دفتر روابط عمومی و رابطین روابط عمومی در واحدهای تابعه شرکت در محل سالن جلسات ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزارشد.

سرپرست دفتر روابط عمومی  با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در عصر کنونی ،تصریح کرد: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم.

رویا اللهقلی پورنقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان را  بی بدلیل و انکار ناپذیر دانست و افزود:همکاران روابط عمومی به دلیل اینکه همیشه در تعامل با مردم هستند ،باید از هوش اجتماعی و هیجانی بالایی برخوردار باشند و انگیزه ای فراتر از مسئولیت سازمانی داشته باشند.

وی گفت :صداقت ،اعتماد ،درک متقابل  مواردی است که روابط عمومی ها باید بر آن پایبند باشند .

سرپرست دفتر روابط عمومی در ادامه به بیان چالش های پیش روی دفتر روابط عمومی پرداخت  و همکاری کلیه همکاران و رابط های روابط عمومی را برای رفع این چالش ها خواستار شد.

مدیر عامل شرکت در این جلسه ،ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی ،موفقیت سازمان ها و دوام آن ها را مرهون عملکرد ارتباطات و روابط عمومی دانست و اظهار داشت: شرکت های توزیع پیشانی صنعت برق هستند و در صورت بروز مشکل در کلیه موارد تولید  تا توزیع برق از قبیل ،کمبود سوخت نیروگاهها ،کمبود آب و …پاسخگویی مردم عزیز می باشند.

قدیمی به افزایش مصرف برق نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود:به دلیل  کاهش نزولات آسمانی و کاهش تولید برق توسط نیروگاههای برق آبی  و به دلیل به مدار آمدن زودتر از موعد چاههای کشاورزی؛ نیازمند مشارکت مردم در مدیریت مصرف و تلاش بیش از بیش همکاران روابط عمومی هستیم .

وی تلاش بیش از پیش همکاران روابط عمومی در آگاهسازی شهروندان در خصوص روش های مدیریت مصرف برق را خواستار شد و  در ادامه با اعطای لوح تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه روابط عمومی شرکت قدردانی کرد.