تجلیل از همکاران برق تبریز در جشنواره امتنان از کارگران نخبه

تجلیل از همكاران برق تبریز در جشنواره امتنان از كارگران نخبه

از همکاران برق تبریز در جشنواره امتنان از کارگران نخبه تجلیل شد.به گزارش برقاب،روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‎های کار و واحد‎های نمونه آذربایجان شرقی در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد.
طی این مراسم میثم صادقی، رئیس اداره مهندسی و نظارت شبکه های توزیع و مجتبی توتونچی، کارشناس فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تبریز به دلیل طرح ها و مقالات پژوهشی-اجرایی با اهدای لوح و تندیس تجلیل و قدردانی شد.
در متن لوح آمده است: «با عنایت به ارزیابی کمیته داوران در سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‎های کار و واحد‎های نمونه و با توجه به فعالیت های موثر و مبتکرانه جنابعالی در ارائه طرح خلاقانه در حوزه صنعت که موجب بهبود سیستم بهره وری و ارتقاء نظام تولید شده است به عنوان کارگر نمونه سال ۱۴۰۲ استان آذربایجان شرقی برگزیده شده اید. لذا بدینوسیله خلاقیت های سازنده جنابعالی را ارج نهاده و از تلاش های مخلصانه شما صمیمانه تقدیر به عمل می آید. از خداوند متعال توفیق روزافزونتان در خدمت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان ارزومندیم.»
در این جشنواره طرح های پژوهشی-اجرایی میثم صادقی در راستای افزایش پایداری و کیفیت برق به عنوان طرح برتر استان در بخش خدمات حائز رتبه اول شده و به عنوان طرح منتخب به بخش کشوری ارائه شده است.
همچنین مجتبی توتونچی به دلیل ارائه بیش از ۱۴ طرح و مقاله و طرح تاثیر یکپارچگی زنجیره تامین و جهت گیری بازار در عملکرد شرکت و تاثیر تبلیغات عاطفی و احساسی بر روی رفتار مصرفی مصرف کنندگان مطالعه موردی مشترکین صنعتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این جشنواره حائز رتبه شد.