به مناسبت روز صنعت برق انجام شد؛

تجلیل از نمونه های ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

همزمان با دهم اردیبهشت "روز صنعت برق" ، از نمونه های ایمنی شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این آئین با گرامیداشت هشتم اردیبهشت “روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای” گفت: رعایت اصول و ضوابط ایمنی در صنعت برق به ویژه برای کارکنان واحدهای اجرایی که روزانه ده ها عملیات مربوط به رفع خاموشی و استمرار خدمات دهی به مشترکان را به انجام می رسانند ، یک ضرورت است.

سیدمحمد حسینی نژاد با اشاره به این که باور به ایمنی و پیشگیری از حادثه و توسعه فرهنگ ایمنی به عنوان یک اصل مهم در اجرای فعالیتهاست افزود: با گذر زمان وابستگی مردم به برق بیشتر می شود و این موضوع مسئولیت ما را مضاعف نموده و می بایست با رعایت نکات ایمنی در کار، محیطی سالم تر و بهداشتی تر داشته باشیم.

وی اظهار کرد: دهم اردیبهشت روز صنعت برق، به پاس تلاشهای کارگران، کارمندان، مهندسان و مدیران این صنعت پرافتخار و سرافراز نامگذاری شده است.

حسینی نژاد یادآور شد: یازدهم اردیبهشت “روز جهانی کار و کارگر”، مناسبتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزشمند کارگرانی که برای آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و این مهم مبّین اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع این قشر خدوم است.

گفتنی است: این مراسم که با رعایت نکات بهداشتی و در ارتباط تصویری با مدیریت های توزیع برق شهرستان های استان برگزار شد، از “روح اله نیک نیا” به عنوان مسئول ایمنی نمونه و “علیرضا ترحمی، پدرام فریدنیا، وحید غازی، عسکر نصرالهی، ابوالفضل عالمی، مجتبی عباسی، حسن کاظمیان، مرتضی شیبانی، مهدی ملاییان، حامد شفقی، صادق متولی، محمدتقی عینعلی و سیدمجتبی حسینی”، نمونه های ایمنی شرکت توزیع برق استان با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.