تجلیل از مقام شهید محسن حججی و شهدای دوران دفاع مقدس 

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، مدیرعامل و جمعی از بسیجیان آبفای استان اصفهان با حضور بر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی، یاد و خاطره او را گرامی داشتند. در این مراسم معنوی که پدر شهید حججی نیز حضور داشت، بسیجیان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با غبار روبی و گلباران مزار […]

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، مدیرعامل و جمعی از بسیجیان آبفای استان اصفهان با حضور بر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی که پدر شهید حججی نیز حضور داشت، بسیجیان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با غبار روبی و گلباران مزار شهیدان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در سخنانی، این ایام را یادآور رشادت ها و ایثارگری های شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و شهدای سلامت دانست و گفت: ثمره روزی حلال و لقمه پاک، پرورش جوانانی مثل شهید حججی است که از جان شیرین خود گذشتند تا هموطنانشان در آسایش و آرامش باشند.

هاشم امینی گفت: همانگونه که شهید محسن حججی با اقتداء به سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام»، سر خویش را برای دفاع از حریت، آزادگی و انسانیت فدا کرد، کارکنان آبفای استان اصفهان نیز که افتخار سقایی را به دوش می کشند با اقتداء به حضرت ابوالفضل العباس (ع) تلاش می کنند تا وظیفه خطیر آبرسانی به مردم را به خوبی انجام دهند.

وی گفت: تجدید میثاق با شهیدان به این معناست که باید به گونه ای وظایف خود را انجام دهیم که در پیشگاه خداوند شرمنده شهدا و خانواده آن ها نباشیم.