تجلیل از مشترکان کم مصرف در طرح برق امید

به مناسبت هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، از تعدادی مشترک کم مصرف استان سمنان در قالب طرح برق امید، با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل صورت گرفت. مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان این خبر گفت: طرح برق امید ویژه مشترکان خانگی از ابتدای آبان ماه سال […]

به مناسبت هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، از تعدادی مشترک کم مصرف استان سمنان در قالب طرح برق امید، با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل صورت گرفت.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان این خبر گفت: طرح برق امید ویژه مشترکان خانگی از ابتدای آبان ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده و در همین راستا، از شماری مشترک برق کم مصرف تقدیر به عمل آمد.

ابوالفضل همتی اظهار داشت: مشترکان کم مصرفی که در قالب طرح برق امید، طی چند دوره متوالی، قبض برق صفر برای آنها پیامک گردیده شناسایی و به صورت رَندوم ۱۷ مشترک از شهرستان های استان انتخاب و از آنان قدردانی شد.

وی یادآور شد: در مراجعه حضوری که با رعایت نکات بهداشتی به انجام پذیرفت، لوح تقدیر مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به مشترکان کم مصرف ارائه شده و از مساعی ارزشمند آنان و اعضای خانواده که در زمینه صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف تلاش نموده و دیگران را هم به این امر مهم تشویق و ترغیب می نمایند، سپاس و قدرشناسی شده است.