تجلیل از فعالان نماز شرکت توزیع برق استان سمنان

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، از فعالان نماز این شرکت تجلیل به عمل آمد. براساس شیوه نامه انتخاب فعالان و خادمان نماز شرکت توزیع برق استان، از ۹ نفر فعال امر نماز به اسامی مهدی قربانی، رضا طاهریان، علی محمدی، […]

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، از فعالان نماز این شرکت تجلیل به عمل آمد.

براساس شیوه نامه انتخاب فعالان و خادمان نماز شرکت توزیع برق استان، از ۹ نفر فعال امر نماز به اسامی مهدی قربانی، رضا طاهریان، علی محمدی، امیر نجم، محمدرضا احمدی، امیرحسین دیاری، سیدماکان ترابی، فاطمه حر و شهربانو الواری با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از آنان تجلیل شد.

در بخشی از لوح تقدیر سید محمد موسوی زاده، مدیرعامل این شرکت خطاب به فعالان نماز آمده است: ” نماز پلی از خـاک تا افلاک ، بهتـرین راه ارتبـاط با پـروردگار ، تسلی بخـش دل های خسته، مایه روشنی دل و صفای جان و زیباترین جلوه ی خدامحوری، دین باوری و ولایت پذیری در جامعه می باشد و آنان که این فریضه الهی را اقامه و ترویج می کنند، سزاوار تحسین هستند. اینـک که در پرتـو الطاف ایزد متعال، توفیق خادمی نماز نصیب شما گشته و به عنوان همکار فعال در امر توسعه و ترویج فرهنـگ نـورانی نماز در شرکت توزیع نیـروی بـرق استـان سمنـان انتخـاب شده اید، این موفقیـت ارزشمنـد را تبـریک عـرض می نمایم و امیـد است همـواره مشمـول رحمـت الهـی و دعـای خیر بقیت ا… الاعظـم حضـرت مهــدی “عج” باشید.”