تجلیل از خانواده شهیدان میرکریمی

در آستانه عید غدیر خم، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از خانواده شهیدان میرکریمی از شهدای منتسب به همکاران که از سادات جلیل القدر می باشد، تجلیل نمود. مدیرعامل این شرکت در ارتباط مجازی با خانواده معظم شهیدان میرکریمی بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا مقارن با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، […]

در آستانه عید غدیر خم، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از خانواده شهیدان میرکریمی از شهدای منتسب به همکاران که از سادات جلیل القدر می باشد، تجلیل نمود.

مدیرعامل این شرکت در ارتباط مجازی با خانواده معظم شهیدان میرکریمی بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا مقارن با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، یک توفیق الهی است.

سید محمد موسوی زاده با عنوان این که عید غدیر، در واقع روز تکریم سادات است گفت: در آستانه ی این عید بزرگ، افتخاری نصیب ما شد که با خانواده معزز شهدای سادات دیدار نماییم.

وی با اشاره به این که تکریم خانواده شهدا، زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه، مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که شهدا به عنوان الگویی مناسب برای همه اقشار هستند و چراغ راه مسیر آنان، می بایست به خوبی و شایسته در سطح جامعه معرفی و ادامه دار باشد.

یادآور می شود: این دیدار که با حضور شعبانی خطیب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا… ادارات کل و همچنین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور و مشاور امور ایثارگران شرکت توزیع برق استان همراه بود، لوح یادبود و هدیه ای از طریق مدیر امور بسطام به این خانواده معظم شهید اعطا شد.

گفتنی است: شهیدان سید علی اصغر میرکریمی، سید محمود میرکریمی و سید محسن میرکریمی به تـرتیب در تاریخ های ۳ اردیبهشت ماه سال ۶۱ ، ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ و  ۲۹ اردیبهشت سال ۶۵ در مناطق عملیاتی سردشت، خرمشهر و مهران، به فیض عظیم شهادت نایل آمده اند.