تجلیل از خانواده خبرنگار فقید غلامعلی ‌قاضی زاده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز یکشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ضمن دیدار با خانواده زنده یاد غلامعلی ‌قاضی زاده به مقام شامخ این خبرنگار فقید ادای احترام کرد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، عبدالحمید حمزه پور در دیدار با خانواده مدیرمسئول فقید […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز یکشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ضمن دیدار با خانواده زنده یاد غلامعلی ‌قاضی زاده به مقام شامخ این خبرنگار فقید ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، عبدالحمید حمزه پور در دیدار با خانواده مدیرمسئول فقید هفته نام “چشم انداز جنوب” اظهار داشت: زنده یاد قاضی زاده نمونه‌ای برجسته از خبرنگاران صادق و تلاش‌گر بود که در دوران حیات خود هر چه در توان داشت را در راستای خدمت صادقانه به مردم در طبق اخلاص گذاشت.
وی بیان کرد: این خبرنگار شایسته الگویی به تمام معنا برای خبرنگاران هم استانی است که فعالان این عرصه باید با تداوم راهش، یاد و خاطره اش را در اذهان زنده نگه دارند.
حمزه‌پور اظهار داشت: مردمی بودن ویژگی برجسته این خبرنگار فقید بود و همین باعث شد تا شمار قابل توجهی از بوشهر در سوگ رفتنش داغدار شوند.
وی افزود: در این راستا ۱۷ مراد فرصتی برای یادآوری به خانواده عزیز مرحوم قاضی زاده است تا بدانند یاد و خاطره مردان نیک هیچگاه از صفحه روزگار محو نخواهد شد.
حمزه‌پور اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا و گوشی شنوا برای جامعه هستند که همواره تلاش‌های شبانه‌روزی آنها منشاء اثرهای مطلوب و موثری در جامعه بوده است و بدون شک برخی از دستاوردهای شرکت اب و فاضلاب استان را باید مرهون اطلاع رسانی صادقانه آنها باشیم.