تجلیل از جانبازان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) مصادف با روز جانباز، از جانبازان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی ایثارگران استانداری سمنان در این آئین بیان کرد: جنگ هشت ساله ای که به کشور ما تحمیل شد، برکاتی را برای این نظام و انقلاب به همراه داشت و موفقیت هایی که امروزه شاهد آن هستیم، بسیار ارزشمند است.

محمد هادی مظاهری با اشاره به این که بسیاری از کشورها، نحوه مواجهه با مشکلات را از جنگ هشت ساله ما الگو برداری می کنند گفت: ایمان رزمندگان، رهبری حکیمانه و مردمی شدن جنگ، به عنوان سه عامل پیروزی است که موفقیت ما را تضمین کرده است.

وی با عنوان این که در دفاع مقدس، رزمندگان اسلام، جان خویش را با خدای خود معامله کرده و برخی جانباز شدند افزود: افتخار این جانبازی، تضمینی است برای آینده روشن و فداکاری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران، درسی برای دشمن و الگویی برای نسل جدید محسوب می شود.

وی با اظهار این که جامعه ی ما امروز نیاز به الگو دارد و باید اسطوره های خود را در جامعه معرفی کنیم یادآور شد: کار بزرگی که ایثارگران به منصه ظهور و بروز رساندند، الگوهای شایسته ای در جامعه هستند و جانبازان ما می توانند پیام های شهدا را در جامعه منتشر کنند.

مظاهری تصریح کرد: امروز جامعه ما مدیون ایثارگران است و وجود این عزیزان در دستگاه های اجرایی بسیار ارزشمند است.

یادآور می شود: این برنامه که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان همراه بود، از هشت همکار جانباز با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.