تجدید میثاق بسیجیان توزیع برق سمنان با آرمانهای شهدای والامقام

به مناسبت پاسداشت چهل و یکمین سال یاد هفته دفاع مقدس، بسیجیان شرکت توزیع برق استان سمنان با آرمانهای شهدای والامقام تجدید عهد و پیمان نمودند. استاد حوزه و امام جماعت شرکت توزیع برق استان در جمع همکاران شرکت کننده در این آئین بیان کرد: جنگ ۸ ساله تحمیلی و پایداری و ایستادگی مردم با […]

به مناسبت پاسداشت چهل و یکمین سال یاد هفته دفاع مقدس، بسیجیان شرکت توزیع برق استان سمنان با آرمانهای شهدای والامقام تجدید عهد و پیمان نمودند.

استاد حوزه و امام جماعت شرکت توزیع برق استان در جمع همکاران شرکت کننده در این آئین بیان کرد: جنگ ۸ ساله تحمیلی و پایداری و ایستادگی مردم با ایمان ایران، کشور ما را بیمه کرده است.

حجت الاسلام رضا طاهریان اظهار کرد: دشمن زبون با تحریک استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، برای از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی وارد عرصه شد و در خاتمه هم مفتضحانه شکست را پذیرفته و اقتداری که هم اینک در دنیا داریم، مرهون ایثارگری رزمندگان به ویژه شهدای گرانقدر است.

وی گفت: شکست انقلاب و سرنگونی این نظام الهی، توسعه طلبی، ضعیف پنداشته شدن ملّت ایران، مشغول کردن ایران به جنگ،  برهم زدن روابط حسنه دو ملّت ایران و عراق، از بین بردن زیرساختهای نظام و از بین بردن نیروهای کارآمد، از جمله توطئه های صدام در جنگ تحمیلی بود که به هیچ کدام آن دست نیافت.

وی افزود: به دست آوردن تجارب و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی، جلوگیری از اسراف و توسعه فرهنگ استفاده بهینه از منابع با بهره وری بالا، کسب تجربه در مدیریت جهادی و انقلابی متکی به خدا، ارتقای روحیه ی اعتماد به جوانان، شکست هیمنه و قدرت پوشالی استکبار، ایجاد روحیه ایستادگی در ملّت های مسلمان، نشر فرهنگ انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان و تشکیل بسیج مردمی، از مهم ترین نتایج دفاع مقدس به شمار می رود.

گفتنی است: در آئین تجدید عهد و پیمان با آرمانهای امام راحل و شهیدان گرانقدر که در امامزاده علی اشرف سمنان و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق و شماری از کارکنان بسیجی برگزار شد، ضمن گلباران و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.