تجدید میثاق بسیجیان آبفای استان اصفهان با شهدا

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت جمعی از بسیجیان آبفای استان اصفهان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند. در این مراسم، بسیجیان آبفای استان اصفهان، مزار شهدای شرکت را نیز غبارروبی و گلباران کردند. شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تا کنون […]

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت جمعی از بسیجیان آبفای استان اصفهان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، بسیجیان آبفای استان اصفهان، مزار شهدای شرکت را نیز غبارروبی و گلباران کردند. شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تا کنون ۱۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین در طول هفته دولت، ۲۰ نفر از بسیجیان آّبفای استان اصفهان با هدف کمک به بیماران نیازمند با حضور در مرکز انتقال خون اصفهان، بخشی از خون خود را اهدا کردند.

اقدام دیگری که به مناسبت هفته دولت انجام شد، رژه خودرویی ۹۰ دستگاه خودروی امدادی و خدمت‌رسان از ایستگاه قطار شهری کاوه تا گلستان شهدا بود که دو خودروی تخصصی آبفای استان اصفهان نیز در این رژه حضور داشتند.

اضافه می شود بسیجیان شرکت در طول سال با مشارکت در طرح‌های جهادی، ۱۳۰۰ بسته معیشتی در قالب سه دوره کمک‌های مومنانه و مبارزه با کرونا به خانواده های نیازمند اهدا کردند.