گرامیداشت هفته بسیج و تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام

دکتر صادق علی مرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در پیامی هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان بصیر به‌ویژه بسیجیان شرکت آب منطقه‌ای استان تبریک گفت.

به گزارش برقاب؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام؛دکتر صادق علی مرادی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در پیامی هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان بصیر به‌ویژه بسیجیان شرکت آب منطقه‌ای استان تبریک گفت.

در متن پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام آمده است:

“بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر دادند”. امام خمینی (ره)

بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق – حق‌شناسی و حق‌پرستی و پاسداری و صیانت از حق است؛ می‌توان مفهوم بسیج را با مفاهیمی مانند: انصار و مهاجران، اصحاب امام‌زمان (عج)، یاران حق یکی دانست.

هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان ایرانی است که با اتکای به ایمان و غیرت دینی و ملی خود، جانانه در برابر استکبار جهانی و دشمنان شرق و غرب ایستادند تا مقاومت و پایداری این مرزوبوم به رهبری امام خمینی (ره) را  به دنیا ثابت کنند.

بی شک ایرانیان سرافراز هرگز خاطره حماسه‌آفرینی‌های بسیجیانی که با تاسی از فرهنگ عاشورا، در عرصه دفاع از میهن اسلامی از جان خود گذشتند و امروز نیز باانگیزه سربلندی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی در صحنه آماده‌اند را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب ضمن ارج‌نهادن به زحمات و تلاش‌های تمامی بسیجیان جان‌برکف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی شرکت، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام/