تبدیل ۹۲ درصد قبوض کاغذی آب به پیامک

به گفته معاون خدمات مشترکین ودرآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی  ۹۲درصد قبوض آب در این استان از کاغذی به پیامک تبدیل شد. محمدسلطانی این اقدام را در راستای  حراست از منابع طبیعی و حفظ محیط زیست دانست که با توجه به یک میلیون و ۲۴۷ هزار مشترک آب، نقش بسزایی در تحقق اهداف […]

به گفته معاون خدمات مشترکین ودرآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی  ۹۲درصد قبوض آب در این استان از کاغذی به پیامک تبدیل شد.

محمدسلطانی این اقدام را در راستای  حراست از منابع طبیعی و حفظ محیط زیست دانست که با توجه به یک میلیون و ۲۴۷ هزار مشترک آب، نقش بسزایی در تحقق اهداف زیست محیطی دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه  ارائه خدمات در دو بخش آب و فاضلاب به مشترکین و متقاضیان به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه الکترونیک سامانه جامع خدمات مشترکین و دفاتر پیشخوان ارائه می شود ، از واگذاری ۳۵هزارو۱۸۲ فقره انشعاب آب و ۱۱هزارو۹۷۱ فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان واجد شرایط در سال قبل خبرداد.

وی یکی از چالش های بخش آب را انشعابات غیر مجاز اعلام کرد که علاوه بر تضییع حقوق دیگر مشترکان باعث آلودگی شبکه های توزیع می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان همواره حامی آبفا در شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز است اعلام کرد: در سال گذشته پنج هزارو ۲۸۷ فقره انشعاب غیر مجاز آب در استان شناسایی و جمع آوری شد.