مدیرعامل آبفای استان خراسان شمالی خبر داد:

تبدیل وضعیت ۵۷ نفر از نیروهای ایثارگر شاغل در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

مدیرعامل آبفای استان خراسان شمالی از تبدیل وضعیت و پذیرش 57 نفر از نیروهای ایثارگر شاغل شرکت در راستای سیاست های دولت سیزدهم خبر داد.

مدیرعامل آبفای استان خراسان شمالی از تبدیل وضعیت و پذیرش ۵۷ نفر از نیروهای ایثارگر شاغل شرکت در راستای سیاست های دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی،  «رضا نعیمی» با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در زمینه یکپارچه سازی و تعیین وضعیت پست های سازمانی کارکنان از استان های پیشتاز است، گفت: این موضوع به روان سازی امور و پیشبرد برنامه ها و اهداف شرکت کمک شایانی کرده است.

وی افزود:  تا کنون ۵۷ نفر از ایثارگران این شرکت تبدیل وضعیت شده‌اند.

مدیرعامل آبفای استان به ضوابط ابلاغی در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: این قانون شامل کارکنان ایثارگری می شود که به طور تمام وقت در امور جاری و وظایف اصلی فعالیت می‌نمایند.

نعیمی در پایان با بیان این که سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، تکریم و پاسداری از حق ایثارگران است تصریح کرد: از کارکنانی که مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگری قرار گرفتند انتظار می رود همچنان با تلاش و کوشش خود برای ارائه خدمات به صورت جهادی، در جهت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد پیشگام باشند.

 لازم بذکر است ۴ نفر از نیروهای دیگر نیز از طریق آزمون استخدامی سال۱۳۹۹ تبدیل وضعیت شدند.