مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

تبدیل وضعیت ۱۲۶ نفر از ایثارگران شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: از اقدامات شاخص ما طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر بود که ابلاغ 126 نفر از جامعه ایثارگری ما که واجد شرایط بودند انجام شده که بعد از ارسال نتایج گزینش احکام آنها صادر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در مراسم گرامیداشت روز شهید و نشست با فرزندان شهدا ضمن گرامیداشت مقام شهدا و جانبازان اظهار داشت: با استعانت از درگاه الهی باید با توجه به سیره شهدا و جانبازان که جان خود را در راه اعتلای کلمه الله و خدمت به مردم نثار کردند، در راه خدمت به مردم با قدرت و قوت و به درستی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت برق از پیشگامان ارائه خدمت به جامعه هدف ایثارگران بوده است، افزود: کارکنان این مجموعه در همه عرصه‌ها، هم در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و هم در عرصه سازندگی و امروز نیز در هر عرصه‌ای از خدمت به مردم حضوری فعال دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تعداد ۱۳۰ نفر از همکاران بازنشسته ما از فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هستند و در حال حاضر نیز ۳۹ نفر از همکار ایثارگر شاغل در مجموعه داریم.

وی تصریح کرد: تمام دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ایثارگری با همدلی و همراهی معاونین و مدیران در این شرکت اجرا و تمام امتیازاتی که قانون برای ایثارگران در نظر گرفته در حکم آنان اعمال شده است.

سهرابی‌بیدار با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ادامه داد: در قالب طرح سپاس امسال با ۴۰ خانواده شهید با حضور مدیران دیدار و تجلیل به عمل آمد.

وی یادآور شد: از اقدامات شاخص ما طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر بود که جزو نخستین شرکت‌ها در وزارت نیرو بودیم و ابلاغ ۱۲۶ نفر از جامعه ایثارگری ما که واجد شرایط بودند انجام شده که بعد از ارسال نتایج گزنیش احکام آنها صادر می‌شود.

* شرکت توزیع برق استان در پاسخگویی به ایثارگران انقلابی و جهادی عمل کرده‌ است

مشاور امور ایثارگران استانداری همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته جانباز و روز شهید از شرکت توزیع برق استان تقدیر کرد و گفت: مدیران این شرکت در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران احساس مسئولیت کردند که این قانون تا پایان امسال به مرحله اجرا می‌رسد و این موضوع جای تقدیر از مسئولان پیگیر را دارد.

حسین توکلی افزود: مجموعه شرکت توزیع برق استان همدان همواره در پاسخگویی به ایثارگران و جانبازان و رفع مشکلات آنان به صورت انقلابی و جهادی عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امید است همه در راه آرمان‌های جمهوری اسلامی و خدمت به خانواده شهدا و جانبازان پا به رکاب بوده و قدر آنان را بدانیم.

* همه ما باید از سیره و سبک زندگی شهدا استفاده کنیم

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان نیز در ادامه گفت: ایثارگران سرمایه بزرگ و عظیمی برای مجموعه شرکت توزیع برق هستند و همه ما باید از سیره و سبک زندگی شهدا استفاده کنیم.

مجید صفدریان با اشاره به الگو بودن جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: جانبازان و آزادگان عزیزی که در این مجموعه شاغل هستند یا بازنشسته شدند، کسانی هستند که جانشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند و اگر به سبک این بزرگان خدمت و زندگی کنیم به یقین جزو بهترین جوامع خواهیم بود.

* تکلیف امروز ما تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اینکه خداوند نگاه ویژه‌ای به ماه شعبان کرده است، افزود: در پایان مناجات عظیم شعبانیه از خداوند درخواست می‌کنیم که دائم الذکر باشیم؛ ذکر فقط لسانی نیست و خدمت به مردم و داشتن کارایی و اثربخشی نیز ذکر خدا است و امروز مکاتب دنیا به دنبال کارایی و اثربخشی در دستگاه‌ها هستند.

سرهنگ ابراهیم بختیاری با بیان اینکه خداوند شهدا را در زمره صدیقین و صالحین آورده است، گفت: امروز هر چه نظام جمهوری اسلامی افتخار و عظمت دارد به برکت مجاهدت شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز نیز تکلیف ما تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، با اشاره به نامه ۵۳ نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: امام علی(ع) در این نامه به مالک اشتر سیمای کارگزار اسلامی را بیان می‌کند که همه ما باید آن را نصب العین قرار دهیم چراکه امروز بزرگ‌ترین معروف، خدمت به مردم است که باید از آن صیانت کنیم تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از فرزندان شهدا، نهالی به یاد شهدا در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان غرس شد.

انتهای پیام/