تبدیل وضعیت و صدور احکام ۱۶۹ نفر از ایثارگران شرکت انجام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در راستای خدمت به جامعه ایثارگری استان، تاکنون تبدیل وضعیت و صدور احکام 169نفر از ایثارگران شاغل شرکت انجام شده است.

حمیدرضا کریمی فرد با اشاره به اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های پیشرو در تبدیل وضعیت ایثارگران است، افزود: به دنبال ابلاغ بخشنامه مقام عالی وزارت در خصوص تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر و ابلاغ دستور‌العمل اجرایی، فرایند استخدام کلیه مشمولین واجد شرایط بند” د” و بند” و” تبصره ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱مطابق قانون ایثارگران اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: از زمان ابلاغ دستورالعمل تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، با اطلاع رسانی مناسب نسبت به آگاه سازی مشمولان اقدام شد که پس از ثبت درخواست و بررسی مدارک این تعداد پرسنل مشمول طرح شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: پس از اطلاع رسانی این بخش نامه در مدیریت های توزیع برق شهرستان ها وحوزه ستادی، مدارک ایثارگران واجد شرایط تبدیل وضعیت به معاونت منابع انسانی و کمیته سرمایه انسانی ارسال گردید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را بسیار مهم دانست و افزود: ۳۸۹مورد پس از بررسی در جلسات مختلف کمیته سرمایه انسانی ، مطرح  گردیدکه از این تعداد ۲۷۰ نفر مورد تایید نهایی قرار گرفت و برای ادامه کار به مراجع مشخص شده در دستورالعمل معرفی  گردیدند.

کریمی فرد یادآورشد: از میان افراد معرفی شده، در نهایت ۱۷۲ نفر از سوی گزینش مورد تایید قرارگرفت و برای ۱۶۹ نفر نیز احکام صادر شد و مابقی در انتظار گذر از مراحل قانونی می باشند.