تبدیل روشنایی معابر شهری به چراغ LED در یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از تبدیل ۷۰ کیلومتر از روشنایی معابر شهری به چراغ LED  سطح شهرستان یزد با مشارکت شهرداری خبر داد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در دیدار با شهردار جدید یزد با اشاره به اینکه ۷۰ کیلومتر از روشنایی معابر […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از تبدیل ۷۰ کیلومتر از روشنایی معابر شهری به چراغ LED  سطح شهرستان یزد با مشارکت شهرداری خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در دیدار با شهردار جدید یزد با اشاره به اینکه ۷۰ کیلومتر از روشنایی معابر شهری پر تردد به چراغ LED  تبدیل شده است ، از کاهش میزان مصرف روشنایی خبر داد و گفت : این چراغ ها به دلیل قابلیت های فراوان نظیر نداشتن خیرگی ، یکنواختی نور، طول عمر بالا و طیف نوری مناسبت درسطح یزد اجرا شد و در حال حاضر آمادگی داریم با مشارکت شهرداری ، دیگر مسیرها را بر اساس اولویت و تامین مالی انجام دهیم.

وی سرعت بخشیدن به کارها در پروژه های شهری را بسیار مهم خواند و ضمن تاکید بر آمادگی همه مدیریت های برق برای همکاری با شهرداری ، خاطرنشان کرد : از شش ماهه دوم سال جاری ، امور برق چهار یزد برای تسریع در خدمات مشترکین راه اندازی شده و  به صورت مجزا از امور برق یک ، فعالیت های خود را انجام می دهد.

این مسئول تاکید کرد : زیباسازی فضا و منظر شهری به اندازه ای که برای شهرداری مهم است برای خادمین مردم در توزیع برق نیز با اهمیت است.

وی وصول مطالبات را یکی دیگر از موارد مهم برای تامین منابع مالی شرکت های توزیع خواند و ضمن تاکید بر آن ، در خصوص اهمیت تحکیم روابط دو سازمان ، بیان کرد : تشکیل کارگروه بررسی مسائل و مشکلات فی مابین شهرداری و توزیع برق می تواند کمک کننده و تشریع دهنده امور شهری باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد همکاری سایر سازمان های زیرمجموعه شهرداری برای فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف ، مقابله با رمز ارزهای غیرمجاز و دیگر مسائل مهم فرهنگی در حوزه برق را خواستار شد.

 

فراخوان متقاضیان سرمایه گذاری دراحداث مولد مقیاس کوچک

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از جذب سرمایه گذار برای احداث و توسعه مولد های مقیاس کوچک در این استان خبر داد.

دکتر محمد میرشمس با اشاره به قرارداد  نشست هیات تنظیم بازار برق  برای ماههای گرم سال با تاکید بر رعایت سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی  برای افزایش مشارکت بخش خصوصی درسرمایه گذاری احداث و توسعه مولد های مقیاس کوچک ، افزود :  برای  بهره گیری هر چه بیشتر از مزیت مولدهای مقیاس کوچک در مناطق مختلف استان یزد  ،  علاقمندان که تجربه و توان مالی احداث  این قبیل نیروگاه ها را  دارند می توانند در این  فراخوان  شرکت کنند.

وی اضافه کرد : برای  دریافت  اسناد ارزیابی ، سایت شرکت توزیع برق استان یزد به آدرسwww.yed.co.ir/bazar به همین امر اختصاص یافت.

این مسئول متذکر شد : آخرین مهلت تحویل اسناد ارزیابی تکمیل شده تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۴) روز  سه شنبه ششم مهرماه به  نشانی تحویل یزد ، بلوار شهید منتظر قائم ، شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  است.

وی یادآور شد : متقاضیان  در قبال ارائه مدارک ارزیابی وجهی پرداخت  نمی کنند و  ارائه مدارک هیچ گونه حقی را برای متقاضیان جهت دعوت به ارائه پیشنهاد ایجاد نخواهد کرد.

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  خاطرنشان کرد : به مدارک و اسناد فاقد امضاء، مخدوش ، غیر مستند ، و مدارکی که بعد از انقضاء مهلت قید شده در آگهی واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد .