تامین زیرساخت های آب و برق نهضت ملی مسکن در قزوین

مشاور و نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن با ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در استان قزوین، گفت: پروژه های تامین آب و برق 16 طرح ملی بزرگ مسکن در این استان با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

به گزارش برقآب، موسی زارع پور، مشاور و نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن در استان قزوین، در نشست شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق این استان، به پیشرفت خوب پروژه‌های تامین آب و برق ۱۶ طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین اشاره کرد. وی بر این باور است که طبق توصیه وزیر نیرو، هیچ واحدی از پروژه‌های ملی مسکن نباید به تأخیر بیفتد و استان قزوین در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.

در ادامه، زارع پور، اعتباری مناسب برای تامین آب و برق پروژه‌های ملی مسکن در نظر گرفته شده است و از آن به عنوان فرصتی برای خدمت ماندگار به مردم قزوین یاد کرد. او شهر جدید مهرگان را به عنوان یکی از شاخص‌ترین طرح‌های ملی مسکن در سطح کشور برشمرد و اهمیت انجام پروژه‌های ساخت مسکن و تامین همزمان زیرساخت‌های آن را برجسته کرد.

در ابتدای این نشست، داراب بیرنوندی، رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان قزوین، گزارشی از روند اجرای پروژه‌های تامین آب و برق در طرح‌های ملی مسکن این استان ارائه کرد و در ادامه، مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین به بحث و بررسی عملکرد حوزه مربوط به خود پرداختند.

لازم به ذکر است که قبل از این نشست، مشاور و نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن و هیات همراه، از مخزن و ایستگاه پمپاژ آب آشامیدنی شهر مهرگان و تصفیه‌خانه فاضلاب شریفیه بازدید کرده و در جریان امور مربوط به آن قرار گرفته‌اند.