مدیر عامل توانیر :

تامین برق و رفع دغدغه شهروندان مهمترین اولویت پیش روی مدیران است

مدیر عامل شرکت توانیر ( مدیریت تولید ، انتقال و توزیع نیروی برق ) با بیان اینکه مدیران باید فرصت خدمتگزاری به مردم را مغتنم شمارند و دوران مدیریت را پاس دارند اظهار داشت : همه دغدغه پیش روی مدیران تامین و انتقال برق و کاستن از بروز بحران در این عرصه است.

آرش کردی روز پنجشنبه در آیین معرفی سرپرست جدید شرکت برق منطقه ای استان فارس بر لزوم تلاش و ممارست برای رفع بحران های تامین برق در نقطه اوج مصرف زمستانی و تابستانی تاکید کرد و گفت: مدیران ، مهندسین و متخصصان شرکت های برق در همه استان ها با مدیریت بار ، تامین و انتقال بهینه و استفاده از ظرفیت های جایگزین تاکنون از همه این بحران ها سربلند بیرون آمده اند.

کردی ، کار در عرصه عملیات تامین و انتقال و توزیع برق و تولید انرژی را کاری عملیاتی و سخت برشمرد و افزود: در عین حال عملیات تامین و انتقال و توزیع برق و تولید انرژی بسیار مهم و تعیین کننده است ، مدیران این صنعت هر چه در جایگاه بالاتری قرار گیرند باید با حساسیت بیشتر و تلاش دوچندان موضوع را دنبال کنند تا خللی در امور مردم ایجاد نشود.

مدیر عامل شرکت توانیر بر لزوم انسجام بخشیدن به فعالیت های عملیاتی و تامین و انتقال برق در همه مناطق کشور تاکید کرد و افزود: برای تامین برق در استان فارس ، بوشهر و مناطق جنوبی مدیران و متخصصین باید منسجم تر از گذشته به مسوولیت خود ادامه دهند ، ارتباط موثر با استانداران ، نمایندگان مجلس ، مدیران استانی و اتحاد و همدلی درون سازمانی از محورهای اصلی فعالیت در شرکت های برق است.

کردی با معرفی یدالله حقیقی به عنوان سرپرست جدید شرکت برق منطقه ای استان فارس خاطر نشان کرد: سرپرست جدید از بدنه شرکت برق و با سابقه فعالیت های تخصصی درخشان است و امید می رود با فعالیت موثر در این حوزه شاهد رشد و شکوفایی دوچندان فعالیت های تامین و انتقال برق در دو استان فارس و بوشهر باشیم.

مهندس یدالله حقیقی سرپرست جدید شرکت برق منطقه ای استان فارس نیز با تقدیر از اعتماد و حمایت مدیر عامل توانیر بر لزوم افزایش انسجام و همدلی و کار جهادی در این عرصه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، یدالله حقیقی دارای تحصیلات  کارشناس ارشد مهندسی برق و دانشجوی دکترای برق است.

وی پیش از این ۹ سال به عنوان معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای فارس و  ۱۲ سال عضو شورای معاونین ، ۲ سال مدیر دفتر مهندسی طرح ها ،  ۲ سال مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، ۲ سال مشاور فنی مدیر عامل ،  ۲ سال کارشناس مدیریت انرژی سابا در وزارت نیرو ،  ۱۵ سال مدیر گروه انرژی و عضو شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین استان فارس ، ۱۰ سال معاون علمی پژوهشی و عضو شورای مرکزی بسیج صنعت برق فارس و  ۵ سال معاون تحلیل و بررسی و عضو شورای مرکزی بسیج صنعت برق و  ۲۰ سال عضو انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران را در کارنامه دارد.

مدیریت، راهبری و نظارت بر بیش از   ۵۰۰ پروژه تامین برق و انرژی در استان‌های فارس و بوشهر از جمله  احداث حدود ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مدار خطوط: ۶۶،۱۳۲،۲۳۰،۴۰۰ کیلو ولت ،  احداث و توسعه بیش از ۳۵ پروژه پست ، انتقال ،  احداث و توسعه بیش از ۱۱۴ پروژه در حوزه پست های فوق توزیع و همچنین اجرای  پروژه های متعدد ساختمانی، فیبر نوری ، دیسپاچینگ و مخابرات از جمله عملکردهای ید الله حقیقی در حوزه برق است.

حقیقی همچنین پیش از این  ریاست و عضویت در بیش از ۳۰ کمیته و کارگروه  تخصصی را بر عهده داشته و عضو کمیته مناقصات، کمیته فنی، کمیته مدیریت مصرف، کمیته راهبری GIS ، کمیته پیگیری وصول مطالبات، راهبری مدیریت استراتژیک،کمیته عالی بهبود بهره برداری، مدیریت عملکرد، ریشه یابی عیوب، و  شورای عالی برنامه ریزی  برق فارس بوده است.

پیش از این غلامرضا نصیری مسوولیت مدیر عاملی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر را بر عهده داشت.