تاسیسات برق استان با تمام توان و آمادگی کامل در حال خدمت رسانی است.

مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای سمنان و توزیع نیروی برق استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان دیدار و گفتگو نمودند. مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در این دیدار با تبریک انتصاب حجه الاسلام و المسلمین مطیعی ، نماینده […]

مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای سمنان و توزیع نیروی برق استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در این دیدار با تبریک انتصاب حجه الاسلام و المسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان ، با تشریح شرایط و وضعیت صنعت برق در استان گفت : کمبودهای بوجود آمده در تابستان امسال در بخش برق و اعمال مدیریت بار اضطراری در سطح استان، ناشی از عدم توازن و همترازی تولید انرژی برق  و مصرف آن در کشور می باشد.

وی با اشاره به آمادگی کامل تاسیسات صنعت برق و پرسنل خدوم این صنعت بیان داشت : تاسیسات برق استان با تمام توان و آمادگی در حال انجام وظیفه بوده و کمبود های ناشی از خاموشی ها، ارتباطی به تجهیزات و تاسیسات صنعت برق استان نداشته و پرسنل زحمتکش صنعت برق استان سمنان در بخش های تولید ، انتقال و توزیع، تمام تلاش خود را در ارائه برقی مطمئن و پایدار و با کمترین خاموشی به کار بسته اند و روشنایی بخشی به منازل و گردش چرخ صنعت استان را از افتخارات خود می دانند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به شروع ماه محرم و برپایی هیئت ها و تکایای عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت : با توجه به افزایش دما در روزهای اخیر ، از همه هم استانی های فهیم تقاضا داریم با مصرف بهینه برق طی این چند روز، در ارائه برقی پایدار و مستمر به مشترکین استانی با کارکنان صنعت برق استان مشارکت و همکاری بنمایند .

وی افزود : علیرغم اینکه تمام نیروگاه های استان سمنان با ظرفیت کامل در حال تولید هستند و تمام تاسیسات انتقال و توزیع بدون وقفه در مدار می باشند  ، مشکلات بوجود آمده  در اعمال خاموشی ها  صرفا ناشی از کمبود تولید انرژی الکتریکی به خاطر شرایطی چون افزایش دما نسبت به سال گذشته ،  بالا رفتن رشد بیش از حد مصرف برق  ، کاهش نزولات آسمانی و به تبع آن خارج شدن نیروگاه های برق آبی از چرخه تولید در کشور بوده که این عوامل، خارج از مسئولیت همکاران من در استان سمنان می باشد.

حجه الاسلام و المسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با قدردانی از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان صنعت برق استان اظهار داشت : صرفه جویی در تمامی نعمت های الهی بویژه آب و برق از وظایف شرعی و ملی ما می باشد که باید ابتدا خود عامل به آن بوده و دیگران را نیز متذکر بشویم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به شروع ماه محرم اظهار امیدواری کرد تا با مدیریت مناسب خاموشی ها ، در برگزاری مناسب عزاداری ها در هیئت های حسینی خدشه ای بوجود نیاید.