مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان:

بیش از ۴۷۱۲ میلیارد ریال پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از بهره برداری  بیش از 4712 میلیارد ریال پروژه از پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، مهندس مجید وفائی، در گزارشی اعلام کرد که در دوره دولت سیزدهم، پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان با ارزش بیش از ۴۷۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است. این پروژه ها در بخش های انتقال، توزیع و پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای سمنان عملیاتی شده و در دسترس قرار گرفته اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان نیز به تفصیل در مورد پروژه های زیرساختی این شرکت در دولت سیزدهم اطلاعاتی ارائه کرد. از جمله این پروژه ها می توان به احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی، دومداره کردن خط ۶۳ کیلوولت میامی کالپوش، افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت جنت آباد، احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی شاهرود، احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی و احداث فیدرهای ورودی و DG در پست های آرادان و شهید احمدی جهت ارتباط با نیروگاه های تولید پراکنده منطقه اشاره کرد. بیش از ۸۰ پروژه اصلاح و بهینه سازی پست ها و خطوط نیز در دولت سیزدهم در شرکت برق منطقه ای سمنان به بهره برداری رسیده است. این پروژه ها با اعتباری بیش از ۳۱۸۷ میلیارد ریال افتتاح شده اند.

یکی دیگر از پروژه های موفق شرکت برق منطقه ای سمنان در دولت سیزدهم، پروژه پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان و احداث خط ۶۳ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بود. همچنین، عملیات اصلاح و بهینه سازی پست ها و خطوط در سطح استان نیز توسط شرکت برق منطقه ای سمنان در هفته دولت امسال با اعتباری معادل ۱۵۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

در آخر، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به تأکید کرد که بخش خصوصی نیز در ساخت نیروگاه های خورشیدی و مقیاس کوچک به سرمایه گذاری پرداخته است. به عنوان مثال، هزینه های بخش خصوصی در ساخت نیروگاه های خورشیدی ۱۰ مگاواتی پویا انرژی سمنان و گاد به ظرفیت ۸ مگاوات، نیز به مجموعه پروژه های سرمایه گذاری شده در شرکت برق منطقه ای سمنان اضافه شده است. این پروژه ها با هزینه کرد ۱۰۳۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی، در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده اند.