بیش از ۵ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی برق در بیجار احداث شد

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار گفت: طی ۹ماه نخست امسال به منظور برق رسانی به مشترکین جدید بیش از ۵ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در شهرستان بیجار احداث شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هادی محمدمرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار گفت: توسعه و افزایش طول شبکه توزیع برق جهت برق رسانی به متقاضیان انشعاب جدید با توجه به رشد ساخت و ساز واحدهای مسکونی ، تجاری و صنعتی و فاصله زیاد برخی از متقاضیان از شبکه فشار ضعیف هوایی موجود از اصلی ترین برنامه های شرکت های توزیع نیروی برق استان کردستان و مدیریت شهرستانهای تابعه است .

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از احداث بیش از ۵ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر۱۴ میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریال برای مشترکین جدید دراین شهرستان خبرداد.

وی افزود: در اجرای این پروژه ۱۸۰ اصله پایه بتونی جهت تامین برق ۱۴۶ فقره انشعاب واگذار شده به مشترکان جدید شهری و روستایی در شهرستان بیجار نصب و راه اندازی شد.

محمدمرادیان اظهار داشت : با توجه به ساخت و سازهای جدید و توسعه بافت شهری و روستایی ، احداث و توسعه شبکه برق برای متقاضیان جدید ضرورتی است که مستلزم برنامه ریزی صحیح برای انجام امور در حداقل زمان ممکن و کسب رضایتمندی مشترکین برق شهرستان بیجارمی باشد .

شایان ذکر است در حال حاضر۴۳ هزارو ۴۶۹ مشترک شهری و روستایی در شهرستان بیجار از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان برخودار می باشند .