بیش از ۲۱ هزار مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در استان قزوین در حال اجرا است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: هم اکنون پروژه هایی به حجم کلی ۳۵ هزار و ۴۰۰ مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین در حال احداث است.

به گزارش برقآب، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: هم اکنون پروژه هایی به حجم کلی ۳۵ هزار و ۴۰۰ مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین در حال احداث است.

داراب بیرنوندی در این رابطه افزود: مخزن های یاد شده در قالب ۲۴ پروژه شهری و روستایی با حجم ۲۱ هزار و ۱۵۰ مترمکعب در حال اجراست

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب افزود : علاوه بر این، ۴۹ مخزن پروژه های فاز اول محرومیت زدایی استان با حجم ۱۴ هزار و ۲۵۰ است که در قالب پنج مجتمع با همکاری سپاه و بسیج در حال اجرا بوده می باشد

وی عمده ترین پروژه را احداث مخزن ۱۰ هزار مترمعکبی شهر مهرگان خواند که با اتمام آن ، آب مورد نیاز خانوارهای متقاضی پروژه های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن تامین خواهد شد.

بیرنوندی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات موجود، اجرای طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تامین آب آشامیدنی مردم در استان قزوین دنبال شده و نهضت خدمات رسانی به مردم ادامه دارد.

وی در پایان متذکر شد: تامین آب آشامیدنی با سختی بسیار و هزینه بالا صورت می گیرد و حفاظت از تاسیسات و تجهیزات و نیز مدیریت مصرف نعمت الهی آب می تواند تداوم خدمات مطلوب را به دنبال داشته باشد.