بیانیه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در تقدیر از اجرای طرح نور توسط فراجا

حجاب مقوله ارزنده فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی و پدیده مذهبی مهمی در تعالیم اسلامی است و همه ملزم به رعایت کردن آن هستند. بدیهی است، الگوپذیری این فرهنگ نیازمند نهادینه شدن آن در وجود همه افراد است و رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه ها به صورت مستمر و هدفمند خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، اجرای «طرح نور» منطبق بر خواست عمومی جامعه و مسئولان اجرایی کشور و در راستای ارتقای وضعیت عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف، یک ضرورت مهم برای سلامت جامعه محسوب می گردد.

ما هم بر این باور هستیم که تمامی بانوان عزیز ایران، بانوانی عفیف و اخلاق مدار هستند و نقش مهم و موثری در زمینه فرهنگ سازی برای ارتقاء جامعه را بر عهده دارند.

شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی مراتب تقدیر و سپاس خود را از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(فراجا) در خراسان شمالی و نیروهای خستگی ناپذیر آن برای اجرای طرح فوق و صیانت از فرهنگ والای ایرانی، اسلامی اعلام می نماید. پیروزی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در گروه تحقق برنامه های آن در میهن عزیز اسلامی می باشد.