روزی که پرچم را به یاد خبرنگاران مبارز تکان دادیم

بیانیه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار

شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به مناسبت 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش برقآب، شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به مناسبت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است :

١٧ مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار(شهید صارمی) فرصتی است ارزشمند برای گرامیداشت تلاش و مجاهدت های انسان هایی است که آگاهی و آزاداندیشی را در جامعه گسترش می دهند. در این راستا خبرنگاران رسانه های استان علاوه بر این که چشم بینای شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در تحقق اهداف صنعت بزرگ برق در استان بوده اند، نقش آفرینی موثری در پیشبرد اهداف این شرکت برای مشترکان در طول سالیان اخیر داشته اند، که حاکی از عزمی برخاسته از تعهد و ایثارگری آنان برای اعتلای استان و کشور بوده است.

اینجانب به سهم خود و به نمایندگی از طرف کارکنان صنعت بزرگ برق استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای عزیز عرصه خبرنگاری, روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، علی الخصوص خبرنگاران پرتلاش خراسان شمالی که در ایجاد فضای نشاط، امید و بینش افروزی اهتمام می ورزند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانید و در این راه مجدانه گام بر می دارید عزت، سربلندی و توفیقات الهی آرزومندم.

حسن چاهی – مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره*