مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان :

بکار گیری شیوه های کارآمد مدیریتی عامل بهبود بهره وری در سازمان ها می باشد

به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در معاونت منابع انسانی ، با کارکنان این معاونت دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس مجید وفایی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت مناسبت روز بهره وری، بکار گیری شیوه های کارآمد مدیریتی را عامل بهبود بهره وری در سازمان ها دانست وگفت: با توجه به شرایط کنونی و وجود محدودیت ها، برای انجام امور به صورت مناسب و همراه با بهره وری ، بهتر است از روش های نوین و کارآمد مدیریتی استفاده کرد .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به توسعه فرایند های مدیریتی در راستای بهبود بهره وری در شرکت برق منطقه ای سمنان طی سنوات گذشته گفت:  خوشبختانه توجه به این امر از سال های قبل در دستور کار شرکت بوده و با همکاری و مساعدت کارکنان متعهد و تلاش مدیران شرکت توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده که امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب و بهبود مستمر باز هم در این زمینه موفقیت هایی را کسب نماییم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به پیک مصرف برق در تابستان، تمامی کارکنان صنعت برق را به عنوان سفیران صرفه جویی دانست و افزود :  همکارانمان در صنعت برق ، با همه توان در  تمامی بخش های فنی ، پشتیبانی، فرهنگی و اطلاع رسانی بر ارائه خدمت مناسب و شفاف به مردم همت بگمارند تا به لطف خداوند و تدابیر گرفته شده ، از پیک بار امسال با موفقیت و با کمترین مشکل عبور نماییم.

در این نشست علیرضا امینیان معاون منابع انسانی شرکت و دکتر ملیحه اسفندیاری فرد مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری، ضمن ارائه گزارش، سخنانی در خصوص بخش های مختلف معاونت به ویژه بهره وری ارائه نمودند .

در پایان کارکنان معاونت منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان در این دیدار صمیمی به بیان نظرات و دیدگاه ها پرداختند.