هیات و اماکن مذهبی در ایام ماه محرم انشعاب برق موقت میگیرند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: برگزار کنندگان مراسم عزاداری و هیات مذهبی به منظور حفظ امنیت عزاداران حسینی و جلوگیری از بروز حادثه، رعایت نکات ایمنی در تامین برق محل های برگزاری مراسم را رعایت کنند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه محمد مرادی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) از برگزارکنندگان مراسم عزاداری و مسئولان هیات، تکایا و اماکن مذهبی درخواست کرد به منظور حفظ امنیت عزاداران حسینی و جلوگیری از بروز حادثه، رعایت نکات ایمنی در تامین برق محل های برگزاری مراسم را جدی بگیرند.

 

وی گفت: عزاداران حسینی برای ایمنی بیشتر هنگام حمل پرچم و علامت‌ های عزاداری، حتما به تاسیسات و شبکه ‌های برق در خیابان‌ها توجه کنند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: رعایت فاصله ایمن از خطوط شبکه برق در زمان برپایی خیمه ها و حرکت دسته های عزاداری الزامی است و مسولان هر هیات باید به این نکته توجه کنند تا از وقوع حوادث احتمالی برای عزاداران عزیز جلوگیری بعمل آید.

 

وی افزود: عدم نصب پرچم ، پلاکارد و تبلیغات برروی پایه های مرتبط با شبکه برق و روشنایی، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو، عدم استفاده از روش‌های غیر فنی در تامین برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مرادی در پایان از  مسئولان و  برگزار کنندگان مراسمات مذهبی  عزاداری در تکایا و حسینه ها که تا کنون نسبت به دریافت انشعاب برق موقت به امور برق منطقه خود مراجعه ننموده اند درخواست کرد  در این خصوص اقدام  و نسبت به اخذ انشعاب موقت ایمن و قانونی خویش اقدام نمایند . ودر هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق حتما از ترمینال‌، سیم و کابل و پریزهای استاندارد استفاده کرده و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه دارند.