بهسازی شبکه و تاسیسات توزیع برق روستای حصارک کوشک گرمسار 

با هدف رفع حریم شبکه، ایجاد نقطه مانور و رینگ خطوط برق رسانی، کاهش تلفات  انرژی الکتریکی و اصلاح روشنایی معابر، تاسیسات توزیع برق روستای حصارک کوشک گرمسار بهینه سازی شد.  مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با بیان این مطلب گفت: در این برنامه یک روزه که به مدت پنج ساعت به اجرا درآمد، هشت اکیپ فنی و تخصصی […]

با هدف رفع حریم شبکه، ایجاد نقطه مانور و رینگ خطوط برق رسانی، کاهش تلفات  انرژی الکتریکی و اصلاح روشنایی معابر، تاسیسات توزیع برق روستای حصارک کوشک گرمسار بهینه سازی شد.

 مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با بیان این مطلب گفت: در این برنامه یک روزه که به مدت پنج ساعت به اجرا درآمد، هشت اکیپ فنی و تخصصی به استعداد ۲۶ نفر از برق گرمسار، آرادان، سرخه، مهدیشهر و ایوانکی نقش آفرینی نموده و سناریوی طرح ریزی شده را عملیاتی نمودند.

رحمان اشرفی افزود: اصلاح یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، بهسازی و رفع حریم خط ۲۰ کیلوولت به طول ۸۴۰ متر، توسعه شبکه فشار متوسط جهت رینگ فیدر شهدا و روستاها و بهینه سازی و جا به جایی دو ایستگاه هوایی توزیع برق، از جمله اقدامات صورت پذیرفته در این طرح جهادی- ضربتی محسوب می شود.

وی اظهار کرد: نصب ۳۰ اصله پایه جدید و برکناری ۲۴ اصله پایه فرسوده و عارضه دار، تعویض دو سِت کات اوت، اصلاح ارتباط و تعویض کلمپ به تعداد ۲۴ مورد، تعویض هشت عدد کنسول، ۱۸ مقره و ۱۲ پایه مقره، سرویس و آچارکشی هشت اصله پایه، نصب ۹ عدد جداکننده فازها، اصلاح ۲۶ انشعاب برق، احداث دو دستگاه پست هوایی و چهار عدد تابلو و نصب و اصلاح ۳۵ عدد سرچراغ، از دیگر فعالیت هایی است که در این رزمایش به اجرا درآمده است.